De reis en aankomst in Tulum

28 juni 2019 - Tulum, Mexico

Vertrouwd en veilig op de trein gezet door mijn ouders verliet ik Arnhem voor Amsterdam en werd ik daar ontvangen door Leroy die mij op trakteerde op een ontbijtje en de laatste adviezen gaf. Ingecheckt met mijn boardingpass en een laatste zwaai richting Leroy, nu ging ik echt alleen verder, op naar het avontuur!

Na een lange vlucht van ruim 10 uur kwam ik aan in Dallas, Texas. Op schiphol had ik al een gesprekje aangeknoopt met twee Nederlandse dames (met ook als eindbestemming Cancun ) dus die zocht ik weer op in Dallas. Eenmaal daar aangekomen hebben we samen in de tussenstop onze eerste burrito pollo gegeten bij pappitos en werd onze reis voortgezet naar Cancun.

Op het vliegveld in Cancun heb ik de dames gedag gezegd en heb ik gewacht op Joe die 30 minuten later aankwam. Samen hebben we de reis voortgezet richting Tulum, naar ons eerste verblijf in de jungle. Na wat onderhandelingen met de taxi chauffeur konden we voor een goede prijs meerijden. Tegelijkertijd zat er ook een Canadees in de taxi die flink was gescamt en niet kon geloven dat wij minder dan de helft betaalde. Dit was zijn 8ste keer in Mexico en dit bleef hem overkomen, hij kon er niet over uit ...  we zijn gestopt bij een benzine station en hij trakteerde ons op een biertje waarna de sfeer weer wat ontspande.

Na bijna 24 uur gereisd te hebben kwamen Joe en ik eindelijk aan in onze accommodatie Casa Risueña!
Werkelijk waar een paradijs.. en een ongelofelijk mooi, verzorgd goed onderhouden huisje met een knusse opzet tussen de bomen en het groen! Ons verblijf heeft Joe al verlengd tot 9 juli dus tot die tijd zullen wij Tulum verkennen en aan het werk zijn in dit prachtige gebied!

Liefs,

Lola

DSC_0610

DSC_0617

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Gerry:
    Hé Lola, heel veel succes! Ik ga je volgen😘🤣👍
  2. Lola Leeuwen:
    Super leuk Gerry!! 🤩🎋🌞🌴
  3. Anet van Iersel:
    Lieve Looooolie!
    Eindelijk daar ben je dan , in Mexico!
    Geniet babe 🐣💓
  4. Sab:
    You go girl!! Dikke kus X
  5. Fabienne:
    Whao! Geniet van jouw avontuur ! Liefs
  6. Louise:
    Lieve Lola,
    Geniet! Een mooi avontuur!
    Ik ga je volgen🤗
  7. Claudia:
    29 juni 2019
    Wat een stoer avontuur! Leuk om te volgen ♥️
  8. Rose-Marie Vrijenhoek:
    29 juni 2019
    Bofkont, wereldreiziger pur sang! Waar je ook heengaat, je skills neem je mee! Ook daar weer aan het werk? 😘🌹