De laatste dagen in Tulum

7 juli 2019 - Tulum, Mexico

10 dagen hebben we vertoefd in een prachtige accommodatie in de Mayan Jungle, Tulum. Na Danstrainingen, online werksessies, tripjes naar Tulum beach, yoga lessen in holistika, heerlijke bowls en biologisch eten, een temazcal ceremonie en veel onderlinge gesprekken, kan ik zeggen dat we al veel geleerd en meegemaakt hebben!

Nu word het tijd om naar Playa Del Carmen af te reizen waar het festival zal plaats vinden. Joe heeft de woning geboekt voor de aankomende maand dus ik zal hier verblijven tot en met het festival. Daarna vertrek ik voor de retreat nog 1 weekend naar de jungle en dat zal tevens mijn laatste weekend zijn in Mexico.

​​Ons nieuwe verblijf zit echt aan het strand en daar kan ik mij enorm op verheugen. We ruilen de jungle in voor het prachtige strand waar weer nieuwe herrineringen gaan ontstaan.

Het word nu ook zaak dat we lekker aan de bak gaan in Playa Del Carmen! We gaan alle locaties bezoeken waar de feesten georganiseerd gaan worden. Ook het retreat centrum gaan we bezoeken en verschillende yoga lessen meedoen om een goede docent uit te kiezen voor de retreat! Dit laatste staat op mijn lijstje haha, super tof!

Ik verheug mij ook op wat meer ruimte om mijn eigen verantwoordelijkheden aan te nemen en daar zelfstandig mee aan de slag te gaan. Vooral om fysiek ook wat meer erop uit te kunnen gaan. We hebben enorm intensief samen gewerkt, geleefd, gedanst, gedeeld, de afgelopen 10 dagen, wat absoluut super was! Het is ook leuk dat die dynamiek nu wat gaat veranderen. Hier zaten we vooral in het holistika park of thuis en in Playa Del Carmen ben je op loopafstand al meteen in het centrum. Dat maakt het ook wat makkelijker om zelfstandig te zijn. Als we vanaf deze accommodatie iets gingen ondernemen deden we dit altijd met de taxi.

Naast een wat opgezwollen keel gaat het goed met me! Vandaag doe ik het rustig aan, lekker boekje erbij en de zon in ☀️ De volgende update word vanuit het nieuwe appartement!

Liefs Lola Linda 💃

IMG_20190707_095023_741

1. Anet van Iersel:
    8 juli 2019
    Heerlijk Lola!!!
    Op naar het volgende avontuur.

Zo fijn dat het goed met je gaat. Ik verheug me op je schrijven. xxx
    Mems