1 dag voor het festival

27 juli 2019 - Playa del Carmen, Mexico

Nu weet ik zeker dat ik nooit van tevoren kon weten wat mij te wachten stond!  Om het onverwachte aan te gaan kom je hoe dan ook voor verassingen te staan! Mooie leermomenten, een persoonlijke groei en een ervaring die je voor altijd mee neemt.

Vandaag kijk ik terug op de afgelopen 4 weken. Ze waren voorbij gevolgen maar tegelijkertijd heb ik elk moment, elk uur en elke dag heel erg intensief meegemaakt. Alles stond op scherp en als een spons nam ik elke dag elk klein nieuw detail in mij op.
Ik ben er klaar voor.

Dat ik zo veel kon leren in zo'n kleine tijd als het gaat om organiseren van een evenement, daar sta ik nog steeds van te kijken. De voorbereiding is nu gedaan en morgen gaan we het allemaal in praktijk brengen. Er gaat een spanning door me heen.. maar de 'excitement' is groter!!  Ik ben benieuwd hoe ik er straks in sta en hoe de positie als organisatielid aan gaat voelen ipv de danser die naar het dansfestival gaat. Het enige wat mij kan benauwen is het overvolle rooster wat 2 weken lang aanhoud. Ik ben hoog sensitief en ik heb helaas een batterij die wat sneller leegloopt als bij een ander..    MAAR HÉÉ DAT HOUD MIJ NIET TEGEN!
Ik ga het lekker met de dag bekijken en vol overgave elk moment beleven. Trots op mezelf en vol vertrouwen!

Vandaag begon mijn oor weer pijn te doen dus ik ben samen met Joe weer langs de dokter gegaan en het bleek dat mijn gehoorgang nog steeds geïrriteerd is ( de bacteriën zijn gelukkig gedood ). De infectie is dus weg maar mijn amandelen zijn nog steeds te groot. Elke keer weer vergat ik het Engelse woord voor amandelen dus zei ik op mijn eigen creatieve manier tegen Joe hoe het nou werkelijk in elkaar zat 'WELL JOE.... THOSE BIG BALLS IN MY THROAT JUST NEED TO SCRIMP! RIGHT NOWWWW... MUCHAS GRACIAS! =) Met oordruppels en een puffer ga ik met enige zelfspot de 2 weken nosleep,justeat,organize and repeat door!

Op het programma staat o.a
-workshops
-feestjes op epic locaties
-excursie in een cenote met sound healing
-weekend jungle retreat
-yachtparty
-beach social dance parties
- cave party
- theater show en nog véééééeel meer!

Je gaat van alles voorbij zien komen op social media, dus geniet lekker mee!

besito besito mis amores

Lola zoukmx

Lola -x-

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade